lunes, 18 de septiembre de 2017

Me presento

Hola,
Som jo, una al·lota de 17 anys, una jove que sap el que vol i amb les idees clares.
Som de Campos, Mallorca, una petita illa d'Espanya.
La meva passió es simple, és la velocitat, els cotxes i les motos, la velocitat acompanyada del perill.
La meva petita família, no és una família de sang, si no una família de cor, les persones que sempre estan amb mi, ells son el més gran que tenc i sense ells i els seus consells no seria qui som ara.
La música que més m'agrada es el rap, el reagge i el rap hardcore.
Som una persona que li agrada molt estar amb la gent que estima i que respecte.
No som una persona que no li agrada llegir molt però si llegesc m'agrada llegir llibres d'amor, aventures, comedia i tragèdia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario