lunes, 2 de octubre de 2017

Entrada lliure

Cap de setmana de Rally al Vall de Sant Pere 22/09/2017


La primera vegada que vaig a un rally va ser al Vall de Sant Pere dia 22 de setembre, el dia anterior va venir el meu al·lot amb uns amics nostros a cercar-me a ca nostre per anar a dormir al Vall de Sant Pere.
Quan varem ser allà varem pujar i varem fer un poc de ruta per el dia següent saber on anar per poder veure els cotxes bé. 
Varem decidir anarmones a dormir a les 2 de la matinada però amb la tonteria de xerrar fer un poc el beneit, anar a fer una volta per el vall, etc ens varem anar a dormir a les 6 del matí i a les 7 ens varem despertar per poder agafa puesto ja que haviem de anar caminant fins al lloc on havíem trobat el lloc el vespre anterior, quan varem arribar al lloc varem començar a berenar i a riure molt i a les 10.15 pasaven els primer cotxes.
Quan va acabar el rally varem anar al coll de Soller i del coll de Soller varem pujar i varem anar al Puig Major.
Quan varem ser a dalt del Puig Major varem veure moltes motos pujant i el l'amic que conduïa i jo ens varem posar a animar als motoristes que pujaven, després varem anar a caminar una estona ja que necesitavem estirar les cames.
A les 22.00 varem arribar a ca meva i el primer que vaig fer va ser carregar el mòvil i parlar amb uns amics que també varen anar al rally l'únic que ells estaven a una altre banda i hem varem passar 2 vidios que m'ensenyaven que el cotxe den Martorell va pegar a la paret i va perdre dues rodes i el cotxe d'en Galiana va caure per avall, el millor esque cap dels pilots es va fer mal.
Durant el dia tot va ser molt divertit ja que vaig estar amb sa gent que més estim.
Aquí deixaré unes fotografies d'aquest rally:














I aquest va ser el meu cap de setmana al Rally del Vall de Sant Pere.













1 comentario:

  1. És important dedicar els caps de setmana a fer coses que ens agraden molt i a estar amb els amics que més estimam. Molt ben explicat. Segueix endavant amb la feina.

    ResponderEliminar